Souldrops: gazdaságos dizájn-mosópor a háztartásokban

Egy stílusos megjelenésű és olcsó mosópor jelent meg a boltok és áruházak polcain. Az új márka egyaránt illeszkedik a magyar vásárlók pénztárcájához és fürdőszobájához, mosókonyhájához. A 100 százalékban magyar tőkéből megvalósuló, ökotudatos mosószer versenyre hívja a legismertebb és megszokott márkákat.
Souldrops -  gazdaságos dizájn-mosópor, mosószer, öblítő, tisztítószer!

Souldrops: gazdaságos dizájn-mosópor a háztartásokban

Egy stílusos megjelenésű és olcsó mosópor jelent meg a boltok és áruházak polcain. Az új márka egyaránt illeszkedik a magyar vásárlók pénztárcájához és fürdőszobájához, mosókonyhájához. A 100 százalékban magyar tőkéből megvalósuló, ökotudatos mosószer versenyre hívja a legismertebb és megszokott márkákat. A termék fejlesztői azonban nemcsak a vegyészeti eljárásokat és a termékfejlesztést ismerik nagyon jól, hanem azt is pontosan tudják, hogy mi az, amire a háziasszonyoknak a modern és költséghatékony háztartásban szüksége van.

Néhány héten belül új termékre fognak figyelni a vásárlók. A Souldrops gyorsan fogja felhívni magára a figyelmet – az új márka jól megkülönböztethető lesz a formabontó csomagolása miatt és hamar ismerté fog válni a kiemelkedő minőségével és alacsony árával. A mosószer fejlesztői versenyre hívják a piacot uraló hagyományos és drága márkákat és már az elején magasra „teszik a lécet”.

Máshogy fognak nézni a háziasszonyok a Souldrops-ra a fürdőszobáikban és mosókonyháikban is. Az új formás külalaknak köszönhetően már nem takargatnivaló tisztítószerként fogják kezelni – a szép új csomagolás bárhol illeni fog a környezetbe, ahol amúgy jelentős időt töltenek el tisztálkodással, vagy házimunkával.

A látványos formai megoldást tehetséges hazai vállalkozók töltik meg környezetbarát és kedvező áru tartalommal. Az újszerű megvalósítás nem minden, hiszen nem pusztán külsőségről, külcsínről van szó – a modern dizájn tükrözi a termék üzleti szellemiségét is.

Nemcsak a csomagolás szokatlan, hanem a mosópor és annak előállítása is. A termék egy szintre kerül a hagyományos, drága márkás termékek minőségével, ugyanakkor árban bárki számára elérhetővé válik és hamarosan ott lesz minden háztartásban. Másrészt pedig a Souldrops dizájn-mosópor új iparművészeti trendet fog teremteni a piacon.

Kapcsolódó cikkek

Növeld gyermeked önbecsülését 13 egyszerű lépéssel - Hogyan nevelj egészséges önbizalmú, boldog gyermeket?

Növeld gyermeked önbecsülését 13 egyszerű lépéssel

A szülő feladata az, hogy növelje a gyermeke önbecsülését. Ezt akár 13 egyszerű lépéssel is megteheted.

Színezés felnőtteknek.

Színezd újra

Ma már felnőtteknek is készítenek színezőket. Nagyon jól megnyugtat, ami hasznos is a mai, stresszes, rohanó világban.

A 10 legjobb dolog, melyet egy anya a gyermekének mondhat - Hogyan neveld gyermekedet, hogy boldog és sikeres felnőtt váljon belőle - Gyereknevelési tippek

A 10 legjobb dolog, melyet egy anya a gyermekének mondhat

A szülő által elmondottakon, a szülő szavain, mondatain nagyon sok múlik. Egy-egy mondat ugyanis a gyermek egész jövőjét, életét meghatározhatja. Jó és rossz irányba is.