Souldrops: gazdaságos dizájn-mosópor a háztartásokban

Egy stílusos megjelenésű és olcsó mosópor jelent meg a boltok és áruházak polcain. Az új márka egyaránt illeszkedik a magyar vásárlók pénztárcájához és fürdőszobájához, mosókonyhájához. A 100 százalékban magyar tőkéből megvalósuló, ökotudatos mosószer versenyre hívja a legismertebb és megszokott márkákat.
Souldrops -  gazdaságos dizájn-mosópor, mosószer, öblítő, tisztítószer!

Souldrops: gazdaságos dizájn-mosópor a háztartásokban

Egy stílusos megjelenésű és olcsó mosópor jelent meg a boltok és áruházak polcain. Az új márka egyaránt illeszkedik a magyar vásárlók pénztárcájához és fürdőszobájához, mosókonyhájához. A 100 százalékban magyar tőkéből megvalósuló, ökotudatos mosószer versenyre hívja a legismertebb és megszokott márkákat. A termék fejlesztői azonban nemcsak a vegyészeti eljárásokat és a termékfejlesztést ismerik nagyon jól, hanem azt is pontosan tudják, hogy mi az, amire a háziasszonyoknak a modern és költséghatékony háztartásban szüksége van.

Néhány héten belül új termékre fognak figyelni a vásárlók. A Souldrops gyorsan fogja felhívni magára a figyelmet – az új márka jól megkülönböztethető lesz a formabontó csomagolása miatt és hamar ismerté fog válni a kiemelkedő minőségével és alacsony árával. A mosószer fejlesztői versenyre hívják a piacot uraló hagyományos és drága márkákat és már az elején magasra „teszik a lécet”.

Máshogy fognak nézni a háziasszonyok a Souldrops-ra a fürdőszobáikban és mosókonyháikban is. Az új formás külalaknak köszönhetően már nem takargatnivaló tisztítószerként fogják kezelni – a szép új csomagolás bárhol illeni fog a környezetbe, ahol amúgy jelentős időt töltenek el tisztálkodással, vagy házimunkával.

A látványos formai megoldást tehetséges hazai vállalkozók töltik meg környezetbarát és kedvező áru tartalommal. Az újszerű megvalósítás nem minden, hiszen nem pusztán külsőségről, külcsínről van szó – a modern dizájn tükrözi a termék üzleti szellemiségét is.

Nemcsak a csomagolás szokatlan, hanem a mosópor és annak előállítása is. A termék egy szintre kerül a hagyományos, drága márkás termékek minőségével, ugyanakkor árban bárki számára elérhetővé válik és hamarosan ott lesz minden háztartásban. Másrészt pedig a Souldrops dizájn-mosópor új iparművészeti trendet fog teremteni a piacon.

Kapcsolódó cikkek

Miért jobb kapcsolatban élni, mint szinglinek lenni?

Miért jobb kapcsolatban élni, mint szinglinek lenni?

Ideje lenne belátnunk, hogy szingliként és családban élni is normális.

Növeld gyermeked önbecsülését 13 egyszerű lépéssel - Hogyan nevelj egészséges önbizalmú, boldog gyermeket?

Növeld gyermeked önbecsülését 13 egyszerű lépéssel

A szülő feladata az, hogy növelje a gyermeke önbecsülését. Ezt akár 13 egyszerű lépéssel is megteheted.

A tökéletes család csupán mítosz

A tökéletes család - csupán mítosz

A látszat ellenére nem létezik tökéletes család.