Souldrops: gazdaságos dizájn-mosópor a háztartásokban
Souldrops: gazdaságos dizájn-mosópor a háztartásokban
Egy stílusos megjelenésű és olcsó mosópor jelent meg a boltok és áruházak polcain. Az új márka egyaránt illeszkedik a magyar vásárlók pénztárcájához és fürdőszobájához, mosókonyhájához. A 100 százalékban magyar tőkéből megvalósuló, ökotudatos mosószer versenyre hívja a legismertebb és megszokott márkákat. A termék fejlesztői azonban nemcsak a vegyészeti eljárásokat és a termékfejlesztést ismerik nagyon jól, hanem azt is pontosan tudják, hogy mi az, amire a háziasszonyoknak a modern és költséghatékony háztartásban szüksége van.
Néhány héten belül új termékre fognak figyelni a vásárlók. A Souldrops gyorsan fogja felhívni magára a figyelmet – az új márka jól megkülönböztethető lesz a formabontó csomagolása miatt és hamar ismerté fog válni a kiemelkedő minőségével és alacsony árával. A mosószer fejlesztői versenyre hívják a piacot uraló hagyományos és drága márkákat és már az elején magasra „teszik a lécet”.
Máshogy fognak nézni a háziasszonyok a Souldrops-ra a fürdőszobáikban és mosókonyháikban is. Az új formás külalaknak köszönhetően már nem takargatnivaló tisztítószerként fogják kezelni – a szép új csomagolás bárhol illeni fog a környezetbe, ahol amúgy jelentős időt töltenek el tisztálkodással, vagy házimunkával.
A látványos formai megoldást tehetséges hazai vállalkozók töltik meg környezetbarát és kedvező áru tartalommal. Az újszerű megvalósítás nem minden, hiszen nem pusztán külsőségről, külcsínről van szó – a modern dizájn tükrözi a termék üzleti szellemiségét is.
Nemcsak a csomagolás szokatlan, hanem a mosópor és annak előállítása is. A termék egy szintre kerül a hagyományos, drága márkás termékek minőségével, ugyanakkor árban bárki számára elérhetővé válik és hamarosan ott lesz minden háztartásban. Másrészt pedig a Souldrops dizájn-mosópor új iparművészeti trendet fog teremteni a piacon.